01.11.2016
Witryna036C.3.2. niski scrol dla okna HELP.
Witryna034
B.1. Scrole pionowe (odświeżanie).
Witryna025
A.1. Deklaracje w osobnym pliku STALE.H.
Witryna021
A.5.d) Wybór adresu e-Mail.
Witryna015
G.1. Funkcja "Szukaj".
O nas
- Działamy w branżach:
- produkcja oprogramowania,
- dostarczanie sprzętu komputerowego.
- Oferujemy:
- program
FIRMA na stanowiska stacjonarne w biurze, - program
e-BOK na witryny internetowe, - program
WODNIK na autonomiczne stanowiska mobilne, - stanowiska mobilne,
- akcesoria,
- materiały eksploatacyjne,
- serwis dostarczonego sprzętu.
- Proponujemy:
- atrakcyjne ceny,
- udostępnianie programów bez zakupu licencji (w ramach abonamentu).
- Analizujemy (we współpracy z klientem) jego potrzeby, do nich dobieramy:
- optymalne konfiguracje programów,
- kolejność ich wdrażania,
- harmonogram prac.
- Instalujemy nasze programy na komputerach klienta:
- zdalnie,
- na miejscu.
- Szkolimy operatorów naszych programów z ich obsługi i wykorzystania:
- przez zdalny pulpit, w siedzibie ARBIGO, w siedzibie klienta,
- etapami dostosowanymi do postępu wdrażania programów lub jednorazowo.
- Wspomagamy wdrażanie i eksploatację naszych programów:
- zdalnie,
- szybko,
- sprawnie,
- skutecznie.
- Rozwijamy nasze programy:
- usprawniamy funkcje istniejące,
- dodajemy funkcje i możliwości nowe,
- nadążamy za zmianami stanu prawnego,
- uwzględniamy sugestie użytkowników.
- Serwisujemy nasze programy:
- systematycznie (w ramach umów stałych),
- okazjonalnie (na wezwanie).
- Gwarantujemy:
- dobre produkty,
- fachowość i doświadczenie,
- wsparcie,
- solidną współpracę.
Dlaczego my
Za nami dziesiątki lat pracy, doświadczeń i tradycji.
Grono użytkowników naszego oprogramowania
Doskonaląc nasze produkty ciągle się rozwijamy.
Witryna zoptymalizowana dla trybu min. 1280 x 768. Zalecamy przeglądarki Mozilla Firefox i Google Chrome
Ostatnia modyfikacja: 13.09.2024 22:17:19
Struktura programu FIRMA
Początki
Działalność rozpoczęliśmy w roku 1988 - w marcu zaczął powstawać program w wykonaniu dla DOS służący do rozliczania sprzedaży wody. Wtedy planowaliśmy obsługę tylko firm wodociągowych i w tym kierunku rozwijaliśmy program. Później zdecydowaliśmy o rozszerzeniu jego zakresu tak, aby był przydatny do obsługi dowolnej działalności dowolnej firmy. Proces rozbudowy i ulepszania naszego produktu trwa do dziś. Program
Później
Początkowo Maria Siniło i Zbigniew Osowicki prowadzili odrębne firmy usług informatycznych, które jednak ściśle współpracowały. W czerwcu 1997 r. utworzyliśmy spółkę cywilną MARBIT. Ponieważ z czasem okazało się, że nazwa ta nie jest unikalna, więc od kwietnia 2001 r. zmieniliśmy ją na ARBIGO.
Obecnie
W dniu 31.12.2015 r. została rozwiązana firma:
ul. Warszawska 16/30 89-500 Tuchola
NIP 561 128 55 37 Regon 091513220
Od 01.01.2016 r. jej uprawnienia i zobowiązania przejęła firma:
ul. Warszawska 16/30 89-500 Tuchola
NIP 561 118 30 50 Regon 090056625
Maria Siniło wciąż współpracuje z firmą ARBIGO.
Program FIRMA
- Pracuje na stanowiskach stacjonarnych.
- Wykorzystuje bazy danych typu MySQL.
- Tworzy spójny system informatyczny z programem
WODNIK pracującym na stanowiskach mobilnych. - Produkt własny ARBIGO.
- Dostarczany jest przez ARBIGO i przez firmy współpracujące.
Charakterystyka programu FIRMA
- Obsługa jednego
podmiotu lub równolegle wielu niezależnych podmiotów. - Wiele
zestawów dla każdego podmiotu. - Obsługa wszelkich działalności podmiotu zawarta w jednym programie.
- Praca samodzielna lub ze stanowiskami mobilnymi.
- Różne typy stanowisk mobilnych.
- Praca jednostanowiskowa lub w sieci komputerowej.
- Praca wielowątkowa na każdym stanowisku stacjonarnym.
- Przekazywanie danych między zestawami jednego podmiotu.
- Prosta i jednolita obsługa programu.
- Duża ilość parametrów deklarowanych lub wybieranych.
- Szczegółowe opisy programu dostępne w funkcji stałej Pomoc.
- Powszechnie stosowane podpowiedzi.
- Rozbudowana kontrola poprawności wykonywanych prac.
- Duży wybór zestawień i wydruków.
- Łatwe korzystanie z danych archiwalnych.
- Osobne zestawy ćwiczebne do samodzielnego i bezstresowego sprawdzania, co i jak program wykonuje.
- Pewność działania programu.
- Solidna współpraca z ARBIGO.
- Ciągły rozwój programu.
Wymagania programu FIRMA
- Komputer typu desktop / notebook:
- procesor z kilkoma rdzeniami (minimum 4), częstotliwość procesora minimum 2.0 GHz,
- pamięć operacyjna RAM: minimum 8.0 GB dla serwera (jeśli jest) lub samodzielnego stanowiska z danymi, minimum 4.0 GB dla stanowiska bez danych,
- rozdzielczość minimalna wyświetlacza 1024 x 768 pikseli (
przy mniejszej rozdzielczości wyświetlacza program nie uruchamia się ), rozdzielczość zalecana 1920 x 1080 pikseli, - szybki dysk (najlepiej dysk SSD, szczególnie przy dużych bazach danych),
- gniazdo USB i PenDrive lub dysk zewnętrzny (do tworzenia kopii baz danych programu).
- Drukarka laserowa do papieru formatu A4 (210 mm * 294 mm).
- System operacyjny WINDOWS 'XP / 'VISTA / '7 / '8.1 / '10 (32-bitowy lub 64-bitowy).
- Dostęp do internetu.
W ARBIGO komfortową pracę (również z dużymi bazami danych) zapewnia
- Komputer typu desktop:
- procesor: 4 rdzenie, częstotliwość 3.4 GHz,
- pamięć operacyjna RAM 16.0 GB,
- rozdzielczość wyświetlacza 1920 x 1080 pikseli,
- dysk SSD 120 GB (na program i jego bazy danych) + dysk tradycyjny 1 TB (na inne programy / dane),
- dysk zewnętrzny 640 GB (do tworzenia kopii baz danych programu).
- Drukarka laserowa do papieru formatu A4 (210 mm * 294 mm).
- System operacyjny WINDOWS '7 (64-bitowy).
- Dostęp do szybkiego internetu.
Możliwe wykorzystanie programu FIRMA
Podmiot A (może mieć po kilka zestawów oznaczonych *)
- Podmiot ...
- Zestaw ...
Powiązania wewnętrzne programu FIRMA
Do/z FINANSÓW .- Ściąganie danych kontrahentów z innych zestawów jednego podmiotu.
Transmisje danych z innymi programami
Transmisje danych |
- 20.02.2020 Dodatek
Serwer - e-BOK . - 14.08.2019 Dodatek
Kary za długi . - 24.04.2019 Dodatek
Powiadomienia . - 05.02.2019 Dodatek
Serwer - GUS . - 15.11.2018 Pozycje geograficzne nieruchomości.
- 21.08.2018 Obsługa jednolitego pliku kontrolnego dla ksiąg rachunkowych (JPK_KR).
- 30.07.2018 Obsługa jednolitego pliku kontrolnego dla obrotu magazynowego (JPK_MAG).
- 24.07.2018 Obsługa split payment.
- 06.07.2018 Dodatek
e-Deklaracje . - 05.07.2018 Dodatek
Złe długi . - 05.06.2018 Dodawanie korygujących odpisów amortyzacji po wstecznej zmianie parametrów amortyzacji środka trwałego.
- 26.04.2018 Sprawdzanie statusu VAT kontrahenta na witrynie Ministerstwa Finansów.
- 07.02.2018 Rozszerzenie obsługi prewspółczynników i proporcji dla podatku VAT.
- 31.07.2017 Dekrety jednostronne dla kont księgowych pozabilansowych.
- 26.01.2017 Obsługa prewspółczynników i proporcji dla podatku VAT.
- 30.11.2016 Obsługa centralizacji podatku VAT (Sprzedawca i Wystawca oraz Nabywca i Odbiorca, fraza własna w identyfikatorach dokumentów).
- 03.11.2016 Obsługa jednolitego pliku kontrolnego dla ewidencji zakupu i sprzedaży VAT (JPK_VAT).
- 06.09.2016 Obsługa odwrotnego obciążenia.
- 18.08.2016 Obsługa jednolitego pliku kontrolnego dla wyciągu bankowego (JPK_WB).
- 01.08.2016 Obsługa jednolitego pliku kontrolnego dla faktur VAT (JPK_FA).
- 01.08.2016 Początek rejestrowania na witrynie ważniejszych zmian w programie FIRMA.
- 01.04.2014 Oddanie do użytku programu
FIRMA w wykonaniu dla WINDOWS.
Dane firmy
Zbigniew Osowicki
ul. Warszawska 16/30
89-500 Tuchola
NIP 561 118 30 50
Regon 090056625
tel. 601 241 672
e-Mail arbigo@arbigo.pl
Biuro czynne:
Pn-Pt 08:00-15:00
(w dni robocze)
Numer rachunku
bankowego:
26 1160 2202 0000
0005 5893 3251
Formularz kontaktowy
Program e-BOK
- Pracuje na internetowej witrynie ARBIGO.
- Wykorzystuje bazy danych typu MySQL.
- Tworzy spójny system informatyczny z programem
FIRMA . - Wykorzystuje bezpieczny protokół HTTPS, hosting gwarantujący zabezpieczenie przed dostępem do kodów źródłowych.
- Produkt własny ARBIGO.
- Dostarczany jest przez ARBIGO.
Charakterystyka programu e-BOK
- Dostępny jest z urządzeń typu desktop / tablet / telefon.
- Importuje dane z programu
FIRMA . - Obsługuje wiele
zestawów jednegopodmiotu . - Pracuje jednowątkowo.
- Posiada prostą i jednolitą obsługę.
- Pokazuje szczegółowe opisy dla każdej możliwej / wykonywanej czynności.
- Kontroluje wprowadzane dane.
- Eksportuje dane do programu
FIRMA .
Wymagania programu e-BOK
- Dostęp do internetu z komputera obsługującego program
FIRMA . - Umowa z ARBIGO określająca zasady i opłaty abonamentowe dla korzystania z programu
e-BOK (dzięki abonamentowi wykorzystywana jest zawsze najnowsza wersja programue-BOK i nie ma dodatkowych opłat za aktualizacje tego programu). - Przed rozpoczęciem korzystania z programu
e-BOK należy: - od rozliczanych przez siebie klientów zebrać adresy e-Mail, na które zostaną przesłane ich pierwsze loginy i hasła (
to gromadzenie adresów e-Mail jest konieczne, może być czasochłonne ), - w programie
FIRMA utworzyć pliki PDF dla tych spośród archiwalnych dokumentów płatniczych wysłanych do klientów, które mają być pokazywane przez programe-BOK (wymaga tododatku Obieg dokumentów ), - ustalić z ARBIGO datę początku wykorzystywania programu
e-BOK , - na serwerze FTP ARBIGO umieścić dane dotyczące klientów, w tym pliki PDF (czas wykonania tej czynności zależy od parametru upload własnego łącza internetowego).
Korzyści z programu e-BOK
- Umożliwia klientom samodzielną weryfikację swoich danych adresowych.
- Przyspiesza spływ zapłat ułatwiając klientom dostęp do otrzymanych
dokumentów płatniczych i informując o ichsaldach . - Zmniejsza ilość pytań klientów dotyczących stanu rozliczeń.
- Upraszcza i przyspiesza korespondencję z klientami oraz zmniejsza koszty takiej korespondencji.
- Pozwala klientom samodzielnie podawać odczyty swoich mierników, z czego korzystają szczególnie przy zapowiadanych zmianach cen mediów.
W krótkim czasie znacząco odciąża pracowników w biurze, gdyż nie muszą osobiście wyjaśniać i załatwiać tych spośród spraw udostępnionych w programie e-BOK , które kontrahenci obsługują samodzielnie.
Struktura
programu e-BOK
Rozliczenia |
Dokumenty |
Odczyty |
Moje konto |
Kontakt |
Informacje |
Założenia
- Użytkownik programu
FIRMA udostępnia swoim klientom dotyczące ich dane w ramach elektronicznego Biura Obsługi Klienta (programe-BOK ). - Program
e-BOK jest najbardziej efektywny w zestawach:CZYNSZE ,USŁUGI iWODA , w których regularnie obsługiwane są duże ilości klientów. - Każdy klient na swój adres e-Mail otrzymuje początkowy login i hasło, dzięki którym będzie mógł korzystać z programu
e-BOK . - Klient wchodzi na witrynę internetową użytkownika programu
FIRMA i wybiera przycisk "Zaloguj". - Następuje przekierowanie do programu
e-BOK . - Klient loguje się do programu
e-BOK (podaje otrzymany login i hasło). - Po zalogowaniu się klient może wykorzystać
zadania wymienione obok. - Po zakończeniu pracy w programie
e-BOK następuje powrót na witrynę internetową użytkownika programu FIRMA.
Transmisje danych
- Transmisje danych między programem
e-BOK i programemFIRMA można wykonywać w dowolnych odstępach czasu i dowolnie często, jednak najlepiej jest to robić 1 raz dziennie na koniec każdego dnia roboczego. W czasie transmisji danych dostęp do programu e-BOK nie jest ograniczany.
Założenia
- Użytkownik programu
FIRMA udostępnia swoim klientom dotyczące ich dane w ramach elektronicznego biura obsługi klienta (programe-BOK ). - Każdy klient na swój adres e-Mail otrzymuje początkowy login i hasło, dzięki którym będzie mógł korzystać z programu
e-BOK . - Klient wchodzi na witrynę internetową użytkownika programu
FIRMA i wybiera zakładkę " ".e-BOK - Następuje przekierowanie do programu
e-BOK , w którym z prawej strony ekranu u góry pokazywane są dane użytkownika programuFIRMA . - Klient loguje się do programu
e-BOK (podaje otrzymany login i hasło). - Po zalogowaniu się klient:
- widzi swoje dane adresowe,
- może wykorzystać funkcje opisane niżej.
- Po zakończeniu pracy w programie
e-BOK następuje powrót na witrynę internetową użytkownika programuFIRMA .
Zakładka Rozliczenia
- Pokazuje tabelę zawierającą dokumenty płatnicze (do wyboru albo wszystkie, albo tylko niezapłacone) otrzymane wcześniej przez klienta od użytkownika programu
FIRMA (od ustalonej przez niego daty początkowej) oraz sumaryczną kwotę ich salda. - Obok każdego dokumentu znajdują się przyciski:
- Pokaż - wyświetla na ekranie wskazany dokument, umożliwia jego wydrukowanie,
- Zapłać - umożliwia wybranie banku, w którym klient ma rachunek bankowy (spośród banków oferujących obsługę internetową), a następnie przekierowuje na witrynę internetową tego banku w celu samodzielnego wypełnienia formularza przelewu (kwota do zapłaty, identyfikator wybranego dokumentu płatniczego oraz numer rachunku bankowego do zapłaty pokazywane są w oknie w prawym panelu), po zrobieniu przelewu następuje powrót do programu
e-BOK . - Drukuje wykaz wszystkich dokumentów płatniczych z tabeli po użyciu przycisku Drukuj wykaz.
Można zapłacić tylko takie dokumenty, które w kolumnie "Saldo" mają kwotę większą od 0,00. Jeśli w ramce "Saldo" u góry okna (zawierającej saldo sumaryczne) jest kwota mniejsza od 0,00 (czyli nadpłata), to nie można zapłacić żadnego dokumentu (nawet dokumentu z saldem większym od 0,00), aby nie powiększać nadpłaty sumarycznej.
Zakładka Odczyty - planujemy
- Umożliwia wybór nieruchomości, dla której będą wpisywane odczyty. Jeśli klient posiada tylko jedną nieruchomość, to jest ona zaznaczana samoczynnie.
- Dla wybranej nieruchomości umożliwia wybranie węzła, dla którego będą wpisywane odczyty. Jeśli nieruchomość posiada tylko jeden węzeł, to jest on zaznaczany samoczynnie.
- Dla wybranego węzła pokazywane są wszystkie mierniki na wszystkich przyłączach (i ich poprzednie odczyty), dla których trzeba wpisać odczyty.
Odczyty aktualne: nie mogą być niższe od odczytów poprzednich, muszą być wpisane wszystkie, gdyż w przeciwnym przypadku nie zostaną zapisane (bo przycisk Zapisz będzie niedostępny). - Jeśli na wykazie
Węzły jest kilka węzłów, to można zaznaczyć następny węzeł, aby również dla niego wpisać odczyty. - Jeśli na wykazie
Nieruchomości jest kilka nieruchomości, to można zaznaczyć następną nieruchomość, aby również dla niej wpisać odczyty. - Jeśli na wykazie
Węzły powtórnie zaznaczy się węzeł, dla którego wpisano już odczyty bieżące, to teraz odczyty te można poprawić. - Dopisane odczyty zostaną przekazane do firmy rozliczającej i tam obciążone fakturą, która po najbliższej aktualizacji danych witryny zostanie udostępniona po użyciu zakładki e-Rozliczenia.
Zakładka Dane adresowe
- Umożliwia edycję / uzupełnienie przez klienta własnych danych adresowych.
- Dane te zostaną wysłane do firmy rozliczającej podczas najbliższej transmisji danych.
- Nowe dane adresowe obowiązują od momentu ich przekazania do programu
FIRMA (=> zobacz niżej opisTransmisje danych ).Oznacza to, że dokumenty płatnicze wystawione dla tego klienta przed datą zmiany danych adresowych będą miały dane adresowe klienta obowiązujące w momencie ich wystawienia.
Zakładka Login i Hasło
- Umożliwia zmianę loginu i hasła klienta.
- Nowy login i hasło obowiązują od momentu ich wpisania.
- Login może zawierać do 13 dowolnych znaków.
- Hasło musi mieć długość 10 znaków (co odpowiada wysokiemu stopniowi bezpieczeństwa przetwarzanych danych osobowych) i musi zawierać:
- litery wielkie (przynajmniej 2 znaki, w tym również litery polskie),
- litery małe (przynajmniej 2 znaki, w tym również litery polskie),
- cyfry lub znaki specjalne (przynajmniej 2 znaki, spacji nie uznajemy za znak specjalny).
- Znaki specjalne to znaki występujące na klawiaturze (również po użyciu klawisza Shift), które nie są ani literami, ani cyframi.
Zakładka Kontakt
- Umożliwia wysłanie wiadomości e-Mail do użytkownika programu
FIRMA . - Pola oznaczone gwiazdką muszą być wypełnione.
- Wiadomość zostaje wysłana natychmiast po użyciu przycisku Wyślij.
Zakładka Zakończ
- Kończy pracę w programie
e-BOK . - Powraca na witrynę internetową użytkownika programu
FIRMA , skąd nastąpiło wywołanie programue-BOK .
Transmisje danych
- Transmisje danych między programem
e-BOK i programemFIRMA odbywają się o dowolnej porze na sygnał użytkownika programuFIRMA . W tym czasie dostęp do programu e-BOK nie jest ograniczany.
- 20.02.2020 Oddanie do użytku programu
e-BOK .
Konfigurator zestawów
Licencja pełna
- Program wdrażany jest po zakupie licencji pełnej.
- Licencja pełna nie ma terminu obowiązywania.
- Opłata za licencję pełną jest jednorazowa, obejmuje 100% jej ceny.
Licencja terminowa
- Program wdrażany jest po zakupie licencji terminowej.
- Licencja terminowa ma ustalony termin obowiązywania krótszy, niż 7 lat (dla okresu od 7 lat wymagana jest licencja pełna).
- Opłata za licencję terminową jest jednorazowa, obejmuje część ceny za licencję pełną proporcjonalną do długości okresu obowiązywania licencji terminowej w odniesieniu do 7 lat.
- Po przekroczeniu terminu obowiązywania licencji terminowej program staje się nieaktywny.
- Aby nadal wykorzystywać program należy:
- albo przejść na licencję pełną przez dopłatę różnicy cen między licencją pełną i licencją terminową,
- albo przedłużyć licencję terminową przez jednorazową dopłatę kolejnej części ceny za licencję pełną proporcjonalną do długości okresu obowiązywania nowej licencji terminowej w odniesieniu do 7 lat.
- albo przejść na umowę abonamentową.
Umowa abonamentowa
- Program wdrażany jest po podpisaniu umowy abonamentowej określającej:
- długość okresu abonamentowego (miesiąc lub kwartał),
- wysokość rat za abonament oraz terminy ich zapłaty,
- zasady postępowania w przypadku braku zapłaty raty za abonament.
- Program można wykorzystywać tak długo, jak długo opłacana jest rata za abonament.
- Jeśli rata za abonament nie jest zapłacona, to program informuje o tym użytkownika, a jeśli zapłata nadal nie wpłynie, to po kilku dniach program staje się nieaktywny.
- Powtórna aktywacja programu wymaga zapłacenia zaległych rat abonamentu z odsetkami.
- Umowę abonamentową można zastąpić licencją pełną po dopłaceniu różnicy cen między licencją pełną i sumą dokonanych opłat abonamentowych.
Uwagi
- Aby otrzymywać aktualizacje programu
FIRMA , należy: - albo podpisać umowę na stały serwis programu,
- albo opłacać bieżące aktualizacje.
- Program
e-BOK można wykorzystywaćwyłącznie na podstawie umowy abonamentowej. - Aktualizacje programu
e-BOK wykonywane są przez ARBIGO w ramach umowy abonamentowej, bez dodatkowych opłat od użytkowników tego programu.
Organizacja szkolenia
- Orientacyjny czas szkolenia (szacowany na podstawie wcześniejszych wdrożeń programu
FIRMA ) to od 1 do 8 godzin na zestaw (ostateczny czas szkolenia określa sam użytkownik programuFIRMA na podstawie potrzeb swoich operatorów). - Długie szkolenie jednego dnia jest nieefektywne z powodu zmęczenia operatorów powodującego coraz mniejsze przyswajanie przez nich potrzebnych wiadomości. W efekcie takie długie szkolenie i tak zawsze jest uzupełniane konsultacjami telefonicznymi przed rozpoczęciem wykonywania nowych funkcji / czynności.
- Znacznie lepsze efekty daje wiele szkoleń krótkich, wykonywanych w różnych dniach, obejmujących tylko zakres prac do wykonania na bieżącym etapie wdrażania programu
FIRMA . - Przejazdy między siedzibami ARBIGO i użytkownika programu
FIRMA wymagają czasu, a oprócz tego są zbędnym kosztem (przy większych odległościach najwyższym składnikiem kosztów szkolenia), i dlatego warto je wyeliminować. - Możliwe są 3 warianty szkolenia, podajemy je w kolejności od najtańszego do najdroższego.
Wariant 1 - szkolenie przez internet za pomocą zdalnego pulpitu
- Jest wiele krótkich szkoleń z najwyższą efektywnością.
- Najniższe są koszty szkolenia (bo brak kosztów przejazdów [i kosztów noclegów]).
- Nie ma straty czasu na przejazdy.
- Ten wariant szkolenia jest wybierany przez użytkowników programu
FIRMA najczęściej. - My uważamy ten wariant szkolenia za najlepszy i dlatego zachęcamy użytkowników programu
FIRMA do korzystania właśnie z niego.
Wariant 2 - szkolenie w Tucholi w siedzibie firmy ARBIGO
- Zamiast wielu krótkich szkoleń jest zazwyczaj jedno długie szkolenie z mniejszą efektywnością.
- Koszty szkolenia są wyższe (bo dochodzi koszt przejazdów [i koszt noclegów], których brak w wariancie 1).
- Czas na przejazd tracą szkoleni operatorzy.
- Ten wariant szkolenia jest wybierany przez użytkowników programu
FIRMA rzadko.
Wariant 3 - szkolenie w siedzibie użytkownika programu FIRMA
- Zamiast wielu krótkich szkoleń jest zazwyczaj jedno długie szkolenie z mniejszą efektywnością.
- Koszty szkolenia są najwyższe (bo dochodzi koszt przejazdów, często wyższy, niż w wariancie 2 [i koszt noclegów], których brak w wariancie 1, a cena za godzinę szkolenia jest wyższa).
- Czas na przejazd tracą osoby szkolące.
- Ten wariant szkolenia jest wybierany przez użytkowników programu
FIRMA rzadko.
Zasady serwisu programu FIRMA
- Pomoc zdalna (przez telefon, e-Mail, [zdalny pulpit]).
- Pomoc w siedzibie ARBIGO po dostarczeniu do niej danych programu
FIRMA .
Serwis obejmuje
- Konsultacje dotyczące jak najlepszego wykorzystania programu
FIRMA . - Sprawdzanie danych, wyszukiwanie w nich błędów, poprawianie / usuwanie tych błędów.
- Diagnozowanie przyczyn błędnych wyników uzyskiwanych w programie
FIRMA . - Usuwanie ewentualnych błędów w programie
FIRMA . - Aktualizacje programu
FIRMA zgodnie ze zmianami prawnymi oraz uwagami zgłaszanymi przez większą liczbę jego użytkowników.
Serwis nie obejmuje
- Naprawiania w danych programu
FIRMA szkód spowodowanych przez jego operatorów podczas ingerencji w tych danych poza programemFIRMA . - Nadzoru nad wykorzystywanymi przez użytkownika programu
FIRMA sieciami komputerowymi, komputerami, osprzętem komputerowym ani obcymi programami komputerowymi. - Wyjazdów do użytkownika programu
FIRMA ani prac wykonywanych poza siedzibą ARBIGO. - Zmian programu
FIRMA zgodnie z indywidualnymi życzeniami jego użytkownika.
Formy serwisu
- ARBIGO bezpłatnie zapewnia operatorom zdalną pomoc we wdrażaniu programu
FIRMA w miesiącu, w którym rozpoczęto jego wykorzystywanie, oraz przez 3 kolejne miesiące kalendarzowe. - Potem proponujemy podpisanie umowy serwisowej, w ramach której za stałą ryczałtową opłatę miesięczną nadal zapewniamy zdalną pomoc w eksploatacji programu
FIRMA . - Jeśli umowa serwisowa nie zostaje podpisana, to ARBIGO może dostarczać aktualizacje programu
FIRMA oraz świadczyć pomoc zdalną w ramach swoich mocy przerobowych, przy zapewnieniu pierwszeństwa serwisu dla użytkowników z umowami serwisowymi. Usługi te są odpłatne, cena zależy od: - ilości aktualizacji i zmian w programie
FIRMA , - ilości godzin pracy poświęconych na obsługę danego użytkownika.
Miłych i radosnych Świąt
oraz
smacznego jajka
życzą
Zbigniew Osowicki
i
pracownicy ARBIGO